Det regnar

Nu har jag suttit i telefon hela morgonen och ringt runt till alla Sveriges trafikskolor för att få tag på tid till riskutbildningen. Nu är det så illa att det inte finns en enda tid någonstans! Jag måste ringa dem en gång om dagen från och med nu för att se om någon gett återbud. Så om du vet med dig att du inte kan/vill göra riskutbildningen, hör av dig vetja. I need it. Hur har de tänkt sig att folk ska ta körkort när de krånglar till lagarna och det inte finns tillräckligt med tider? Det enda positiva jag kan komma på med detta är att vägverket får mera intäkter. De ändrade från ett år till två månader när det redan var svårt att få tag på tider som passade.
Fast det är ingen idé att sura över det mer, det ändrar ingenting och det kan vara nyttigt för mig att kämpa lite.

Det blev inställda planer idag, så istället har jag myst och lyssnar på regnet som smattrar utanför. Nu ska jag diska lite och sen ska jag iväg till jobbet för genomgång. iiii. Jag är så glad, vill aldrig mer gå arbetslös.



Älskar er! Allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du är lik din mamma

2009-05-28 @ 14:26:09
Postat av: Anonym

Sv: Jag är en new n improved Rebecca ;)

2009-05-28 @ 15:24:21
Postat av: frida

robbans trafikskola;)



2009-05-28 @ 17:23:14
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: trafic-rules-gal

hihihihih. körkorts-säni.

2009-05-28 @ 19:14:49
URL: http://johannaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0