Guldfisken

Mitt minne har aldrig varit bra men nu blir jag rädd på riktigt. Jag funderade senast igår på om jag någonsin varit brudtärna och jag kom fram till att jag aldrig varit det, jag nästan dumförklarade mig själv som var tvungen att tänka efter..
Så visar det sig att jag visst har varit brudtärna! I saree med en hemmagjord plats bukett och jag sjöng! Har jag glömt eller förträngt det? 



Jag har också varit på berget Kandalaa och sett en apa ligga på rygg och tillfredställa sig själv, men istället för att ta kort på apan tog vi ett släktkort. Det passade sig mer, vi är lite fina i kanten.



Jag & min kusin har modellerat för en hälsotidning i Indien. Mina släktingar hittar fortfarande bilder på oss här och var i tidningen, jag pryder till och med ett bokomslag. :)



Jag måste ha glömt bort 50% av mitt liv ungefär.
Sorgligt.

Kommentarer
Postat av: frida

Men va?! Du har aldrig berättat för mig att du varit modell för en tidning! :D

2009-05-18 @ 19:16:56
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: sarah

Haha vilken liten plutt du var på bildera:P hihi!

Jaa, kan man nån mer gång än på skolbalen få gå klädd sådär vackert? I hope...



Men Jennifer, säg bara till så kommer jag hem till dig och gör dig dag igen;) imorrn ska jag på stan all day long, kanske hooka då? puss

2009-05-18 @ 23:35:35
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men va fin brudtärna Jennifer. Micke präst också.. Var det Lois föräldrar som gifte sig eller?

2009-05-20 @ 17:51:40
URL: http://enblondflicka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0