My supersexyplan

Pappa och mästerkocken förser mig med godis, mat och dryck i mängder och Gonzo blir bara bättre och bättre på att laga mat (kolla va listig man är, utmuntra bebisen så kommer han/hon fortsätta med det beteendet) Vi lagar saker som ostfyllda kycklingfileer, värsting baguetter, lax, grillat och ännu mer godsaker. Det i kombination med att jag rör mig så lite som möjligt har resulterat i dessa 5 extra kilon. Jag får väll erkänna att jag fick lite smått panik när jag insåg hur snabbt det gått men nu har jag lagt upp en aktivitetsplan och dessa 5 kgn kommer snart bli 5 super sexy kilon. Jag tänkte börja med att följa med Johanna ut till Skoghall snart för där ute kan man leva vildmarksliv. Där finns inget internet som gör att hela dagen rinner iväg, inte heller några hyggliga kanaler eller nått tekniskt överhuvudtaget. Där ute vill man bara vara ute med hunden hela dagarna, gå i skogen, plocka blommor, klättra på sten, köpa lax och njuta i solen, det kan inte bli bättre. Det är banne mig det enda rätta att göra om man mår dåligt och har tråkigt. OCH jag ska kirra inlines snart, för det kommer bli så super sexy.
Nu bör ni som vill och tycker jag är lat passa på att be mig möta er efter jobbet eller vid bussen för jag kommer säga ja. Jag tar varje liten chans jag får till att gå ut (vilket Johanna redan noterat) för det gör mig bara gott. Nu ska jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0