Jote räcker.

Igår kväll firade vi Christoffer här hos oss. Hondra mysigt fram tills att våran granne kom och knackade på. Hon frågade om det var vi som hade spytt ner på hennes balkong och jag förklarade för henne att det var dem ovanför oss och att de stört oss innan. Så hon går upp men efter en stund kommer hon tillbaka och är ännu argare och anklagar oss igen. Tydligen hade dem skyllt på oss och vi skulle "ryka på måndag". Jag blir så irriterad, men nog om idioter jag kan banne mig också ringa Akelius på måndag. Förstår inte vad det är med folk här, de borde inte få ha balkong.
Om det inte vore nog med jobbiga grannar så var Nöjes typ tomt när vi kom dit, folket satt väll på uteserveringar och njöt. Vi fick väll göra det bästa av the situation och jag hade kul ändå. Jag var hur som helst perfekt full igår, drack bara chilensk jote och man var sådär lullig men smart.

Nu ska jag kliva upp ur sängen och byta om till något somrigt. Vi tänkte äta frukost ute på gräsmattan idag. Gonzo är på konsum och köper bröd & jordgubbar och jag ska packa ihop lite grejer medan jag väntar på Johanna & Bobby.

   
Ett nöjt födelsedagsbarn, lite fina tjejer och en dinosarie-Shäny.

Gå ut i solen nu! Halla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0