Sommar på G

Blev väckt av världens nosigaste med frukost på sängen igår sen åkte vi ut till Marias sommarstuga där vi mötte resten av Gonzalos familj. Vi tog en sväng på marknaden i Molkom, kikade lite medan de andra handlade. Sen lekte jag med några av världens sötaste barn, upplevde svenskt sommar väder och åt gott tills jag storknade. Det var en perfekt "svenne-sommar-med-inslag-av-Chile" lördag som lätt förtjänar 5 av 5 Shäny-thumbs.
Torpet var jätte gulligt och i trädgården blommade det för fullt, det kändes SÅ sommrigt. Svensk sommar är så jävla nice ändå, det är bara på vinter Sverige är olidligt. Jag skulle lätt tänka mig att köpa en liten stuga ute i skogen! Jag skulle måla det rosa med vita knutar och arrangera värsta garden of Eden. Sen skulle mina vänner och familj för all framtid vara bjuda till mig för midsommarfirande, kräftskiva och andra bra svenska påhitt. På insidan ska jag måla allt vitt och ha det så där lantligt och cosy. Uf vilken härlig dröm, men orka ha ett hus att ta hand om, det är nog mest skönt att drömma sig bort.

Lite bilder ifrån igår:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0