BarSpäny

Det gick splendid på jobbet igår! I början var jag ganska förvirrad och säkert skit jobbig med alla mina frågor. Fast jag hade tur för den ansvariga tjejen var en riktigt duktig lärare och svarade tålmodigt på alla frågor trots att alla hade mycket att göra. När man väl hade lärt sig kassan och namnen på de olika öl sorterna så flöt det på mycket bättre. Nu måste jag bara lära mig namnen på stammisarna. De har ett helt gäng med härliga stammisar som också gjorde sitt bästa för att få mig att känna mig välkommen, med lyckat resultat. Jag gillar den lilla baren skarpt.

Nu väntar jag bara på Johanna som är på väg hit ifrån Skoghall (börja leta lägenhet på Herrhagen tack) Vi ska gå ut och lägga oss på gräsmattan nere vid Vågmästaren för att få lite mera färg och dricka en kall öl. Sen när vi är lagom runda om fötterna ska jag dra med mig TommyT och Johanna för att åka inlines. Det blir härliga skrapsår tills ikväll.



I think it suits me

Kommentarer
Postat av: your personal tipper

my pleasure krögarn. du vet att jag njöt av det mer än du gjorde.

2009-05-30 @ 17:55:41
URL: http://johannaridde.blogg.se/
Postat av: Fröken Källgren

Träffade den "ansvariga tjejen" igår å hon va mer än nöjd med dej =)

Kram

2009-06-01 @ 08:07:35
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0