Jag bara tölar

Det blev ingen tripp till skatteverket idag. Jag, Johanna, Gonzo & Paco var uppe långt efter läggdags och åt chokladpuddig och annat gott så när jag vaknade hade skatteverket stängt. Det får bli på måndag istället.
För övrigt så är det tråkigt väder idag, känner mig lite avundsjuk på min kompis Sarah som sitter på ett plan påväg till Grekland nu. Där ska hon ligga och steka på en strand i en vecka medan jag sitter här och äter godis och väntar på löning. På tal om godis så har jag gott upp 5 kg nu. Haha, jävlar vilken fart det tog när man väl börjat öka i vikt! Nu verkar det som att jag har blivit sockerberoende också. Så ja... Jag får väll fortsätta att äta och kanske röra lite på fläsket?

Kommentarer
Postat av: frida

I knooow!

Sarah den jäveln asså:p

Vi borde sticka iväg någonstans vi alla tjejer någongång framöver

2009-05-22 @ 15:22:36
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Bobbylicious

Vikten fixar vi när ni kommer hit och bor hos mig i sommar, varje kväll ska samtliga spendera 1 timme på gymmet (minst) och bli hårda o fina :) (vilket alla förvisso redan är, men vem kan neka OSS den omöjliga myten, "to improve perfection"?) :D

2009-05-23 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0