Flyt

Att åka inlines är obegripligt kul, inte alls så super sexy som det var tänkt utan mest roligt. Jag har troligen fått mer muskler i magen än i benen eftersom vi skrattade gott på varandras bekostnad. Vi hann knappt komma utanför huset innan tårarna rann och magen värkte! Det var helt enkelt kul och omedvetet har vi byggt en hel del muskler. Vi var ute och åkte i en timme igår och imorse tog vi en till sväng och jag känner mig redan (säkert placebo men det duger) tightare och stegen känns lite lättare. Vi tittade in hos pappa när vi ändå gled runt i krokarna och där blev vi bjudna på kaffe medan pappa drog fram fotoalbum på mig som unge. Alltid trevligt att beundra sig själv.
Efter vår tur gjorde vi oss iordning och gick för att äta en väl förtjänt pizza med för mycket bearnaisesås.
Precis lagom till att jag har tryckt i mig pizzan så ringer änglalika Fredrika, ni vet hon som världen behövde fler av, och frågade om jag hade lust att komma på arbetsintervju på stört. Och det var inga tvivel om saken! Om det inte vore för den mäktiga pizzan jag just ätit så hade jag väll skuttat till stället.
De behöver bara extra personal just nu men jag är så tacksam för det lilla jag får. Dessutom fick jag uppfattningen av att det är ett jobb helt i min smak, lite lagom stressigt, inga tidiga mornar, sociala människor och härlig personal. Men det bästa av allt är att orden Love, Peace och Harmony riktigt ekar mellan de gröna väggarna.
Ska dit imorn för lite introduktion, lucky me.


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Me like being en ängel =)

2009-05-28 @ 08:39:44
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0