Utvilad på fel sida

Tänk om allt jag drömde slog in, vilket helvete jag skulle leva i då. Jag drömmer nästan alltid om saker som har oroat mig eller det värsta jag någonsin kan tänka mig ska hända och sen vaknar man ledsen. Helt på fel sida. 
Förvånad man blev igår när Gonzo berättade att han inte hade gått till jobbet, han som tagit sin plikt på störst allvar blev plötsligt.. sjuk.. och stannade hemma. Om jag inte hade varit så fruktansvärt trött igår kväll hade jag antagligen varit överlycklig och hittat på nått bus men det gick absolut inte igår. Jag var så trött att jag inte ens orkade tjafsa om vem som skulle gå ner till kiosken och köpa chips & dip. Innerst inne vet jag redan deras svar ändå men jag brukar fortfarande ge det ett försök, fast inte igår då var jag för trött och sugen. Ingen reagerade på det heller. Vi kollade på Rambo, rökte vattenpipa och jag smällde i mig så mycket skit att jag mådde dåligt. Och där tog min kväll slut, kl var väll 21 ungefär och jag var totalt slut. 
Så skriker magen igen, den tjatar på att vi ska köpa frukost nu. Nybakade frallor here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0