Busy

Självklart blev nästan inget på gårdagens lista gjort. Istället tvättade jag sängkläder och sydde upp gardiner. Ja, jag vet.. jag har verkligen gått in i min roll som hemmafru, det får mig att känna mig behövd kanske.
Det blev inte så mycket bloggade idag eftersom jag har varit så upptagen med mina husliga sysslor.

Ska återgå till planeradet av Saras födelsedagsfest. Woho. Det ska bli en jävla brak-kalas hade vi tänkt. Vi ska godkänna högtalare och dra en sväng hem till Fer nu.
Istället får ni vila ögonen på en ful bild av mitt långa hår (som jag ska klippa bort så fort jag får lön)


Kommentarer
Postat av: sarah

Det är fint, inte fult shenni...

Men alltid skönt att klippa av lite, jag själv klippte mig igår och det var jättenice;)

2009-03-19 @ 16:42:34
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: okeej =)

2009-03-19 @ 18:46:48
URL: http://honsomheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0