Tsunami-gal´s

Nu har jag dammsugit och skrubbat så länge och hårt att jag har fått träningsvärk i armarna. När jag kom hem ifrån Skoghall idag såg det ut som om en tsunami dragit egenom vårat kök så jag blev tvungen att förtränga min trötthet och röja upp lite. Lite slutade i överdriven petighet, jag har till och med gjort rent knapparna på micron och vattenkokaren. När jag och mina gal´s väl sätter igång och festar så kan stämningen bli ganska okontrollerad, glasen flyger åt alla håll, vi sjunger högt och falsk, spiller stearin på borden, dansar runt i high heels och gör svarta streck på golvet. Vi var 6 tjejer i mitt kök ( Gonzo & Tommy blockade vardagsrummet) och vi satt inte stilla mer än 15 sek.
Lite senare blev det utgång, var inte alls mycket folk ute och musiken sög halvt men vad gör man inte för att få dansa lite. Efter att vi dansat tills fötterna sved och lockat till oss stalkers bestämde vi oss för att lämna det gudsförgätna stället och bege oss hemåt i kylan. Vi plockade upp hundskrället hos mig och drog till Skoghall där jag blev bjuden på chips & dip. Fick även chips & dip till frukost, samt en kopp kaffe.
Och det påminde mig om att jag inte har ätit sen dess...
Nu ska jag smutsa ner mitt kök, puss

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: auw tack så mkt, jag lägger till dignu på direkten :) :D

2009-03-14 @ 16:06:04
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: sarah

Fyllo;) Fast med very sexiga skor:D

2009-03-14 @ 19:50:20
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0