Snillet kan ni kalla mig nu

Nu är det bekräftat jag har 93% högre IQ än resten av Sveriges befolkning! Min pojkvän och jag har gjort Mensas provtest och det gick bra, bättre än för Gonzo är värt att tillägga ;)
Det är tur att min pojkvän är lika nördig som jag, känner inte många som pallar att lösa Mensas uppgifter for fun tillsammans med mig. Dock känns det som om vi har hållt på lite för länge för nu börjar jag få huvudvärk. Ett tecken på att jag måste använda huvudet lite oftare? Det skulle vara skönt att börja plugga igen! Tvättmaskinen, datorn och smink ger nog inte någon bra hjärngympa.

En sväng till Fer blev 8 timmar av kaffe, kakor och kackel. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och garvade tills vi kissade på oss. Till slut började det ljusna utanför och jag hade kramp i benen av trötthet så vi vandrade hem till Sara och kröp ner i hennes mjuka säng. Thank God att det fortfarnde är ljust ute halv fyra på eftermiddagen, det är inte kul att vakna när det redan har mörknat. Att ta en buss och en liten promenix i stålande solsken är inga fel alls.
När jag kom hem lagade mästerkocken stekt lax medan jag underhöll honom med min Shäny-dance, det var inte heller några fel alls. Det blev den godaste laxen, eller fisken överhuvudtaget, som jag ätit i hela mitt liv.

Nej, huvudvärken ger sig inte så jag ska sätta på lite te åt min mästerkock och locka honom till att spela tv-spel med mig.


Kommentarer
Postat av: j.

du är så gosig <3

.. kan inte du försöka ringa eller nåt? :)

2009-03-20 @ 14:58:47
URL: http://johannaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0