birthday boy

Igår skulle vi fira Gonzos födelsedag tillsammans med våra kompisar så jag skyndade hem ifrån jobbet, fixade mig och satte igång direkt. Lilla Tommy som varit tjatat och längtat efter detta hela veckan somnade redan kl 22  som ni kan har läst :) men vi som fortfarande stod på benen gick till Nöjesfabriken. 
Man kan tro att jag har blivit 14år på nytt för jag kan inte supa som folk längre. För 3 år sen kunde man halsa en halv flaska smuggelsprit utan att tveka, eller nja inte riktigt men duktig var man! Nu för tiden blir man full av bara lukten, så ni kan ju tänka er hur full jag blev på ett antal drinkar, en shot och allt annat jag fick tag på. Korkad blir man också.. inte lite heller.
Jag slogs, snackade skit, gjorde robotdansen, läxade upp folk, gick på herrtoan, spillde på Gonzo, halkade runt som Bambi och fattade mest ingenting. Och på det mår jag som jag gör idag... Var det värt det?

Hell yeah!



Lite sexiga bilder som jag stal ifrån Riddes blogg
Nu ska vi snart beställa våran andra pizza :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas att du växer upp snart och kan ha roligt utan spriten PUSS

2009-03-02 @ 14:46:01
Postat av: frida

samma här jag är mycket mer lättpåverkad nu!

2009-03-02 @ 14:51:25
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Jen

Svar: Men farsan jag tänker aldrig bli stor, jag är ju minstingen ;)

2009-03-02 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0