Tattoo

Likt alla andra söndagar ligger jag i vår säng och väntar på att min nybakade fralla ska anläda, det är bara en sak som skiljer sig ifrån andra söndagar. Idag vill jag jätte gärna tatuera mig. Självklart är det Sara & Johanna som påverkar mig till att göra nått så puckat, för jag vet att det är puckat. De ska troligen tatuera sig tillsammans, dock håller jag inte med om stället de ska ha den på men jag hade tänkt mig en Shäny-remix. Johanna marknadsförde ideen så duktigt igår precis som hon kan göra med allt annat och nu är jag övertalad. Jag som alltid varit 100 % säker på att jag inte vill befläcka min oförstörda kropp men nu har deras sjukdom lyckas smitta av sig på mig. Om jag skulle tatuera mig så skulle det vara något jävligt fint, feminimt och litet något annat skulle inte funka med min kropp eller personlighet.
Jag måste fundera lite till, det kommer antagligen sluta med att jag fegar ur precis som jag gjorde förra sommaren... Spank God att jag gjorde det, hade inte velat ha den tatueringen idag. Mest rädd är jag för att jag ska skaffa en och sen tänka baaara en till och bara eeeen till. Det är så det går, jag har sett det. Man får inte nog sen, plötsligt vill man ha sleeves, ring i näsan och man får inget jobb.
Jag skulle tippa på att det här suget har gått över om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0