Onlinepizza

Jag gjorde mig själv vädigt besviken igår... Ville få tyst på allt tjat och bara göra utan att tänka. Det gick så klart inte så bra, fick panik, spydde som en gris och tvingade jag själv att somna. Det är tur att jag är begåvad med att somna i alla lägen, medan andra vrider och vänder slaggar jag hela natten och vaknar nykter. Sova är bra och jag älskar det.
Förutom att jag fick en flip i slutet av kvällen så hade jag jätte roligt. Mixen av sprit, skratt, dans och vänner var perfect! Det fattades bara en lite sparv som satt borta i Skoghall och hade annat för sig.
Först blev jag lite tveksam till om jag ens kunde gå ut för mitt hår blev en aning rött,  sen insåg jag att rött är ganska sexigt och jag följde med ut ändå.. Sen vaknade jag i morse och såg det i dagsljus.. och jag måste färga det igen.

Jag längtar till sommaren.. På sommaren blir man alltid lite snyggare,speciellt jag som är byggd för att leva i varmare klimat (tror jag brås på mamma på den fronten). Vi som redan är så stylish som bleka och svarthåriga, till sommaren kommer cheerleader effekten att vrida nacken av alla våra förbipasserande.
Är hungrig som en varg nu och vi latmaskar tänkte beställa pizza. Nu för tiden behöver man inte gå till pizzerian eller ens lyfta på luren. Man loggar in på www.onlinepizza.se , betalar med kortet och inväntar pizzan. Idag tror jag att jag tänker vråla "STIG PÅ" när pizzabudet kommer så får han kliva in och lämna pizzan här i min säng.
Världen går framåt.


Kommentarer
Postat av: j.

fyfan .. hela världen går framåt förutom skoghall. tekniken med onlinepizza har dem fan inte här. inte ens utkörning.

2009-03-21 @ 15:21:07
URL: http://johannaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0