Piggelin

Jag fattar inte vart den där Sara hittar all energi till att väcka mig!? I vanliga fall är det mitt jobb att böna och be slöfocken sluta sova way after att hon fått 8 timmars sömn. I morse var det ombytta roller och hon var den som hoppade i sängen och skrek: ihhhh, aahhh, åhhh, Shäny bäbis?! Ni förstår hur förbannad jag blev, hon kunde inte gjort det mer graciöst. Hon har ingen förståelse för att man måste sova till minst 12 om man har varit vaken och kollat på film och klipp på King Julian till kl 5 på morgonen. Hon är hel tokig ibland. Jag blev så illa tvungen att gå upp när hon väl dragit upp alla persinner, finns ingen återvändo om man en gång sett ljuset. Mina ögon svider och jag vet inte om det är av trötthet eller för att jag fick tvål i ögonen. Orkar inte.

Jag kom precis på varför Sara hade så mycket krut i rava idag. Hon har fått cash och ska nu slösa bort det dirr. Hehe, visst är hon skön. Jag däremot har redan hittat min klänning så jag ska spara lite på krutet.

Halla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0