Ge mig!

Jag är så olycklig just nu. Jepp, känner mig sorgsen i hjärtat. Varför? 
För att jag vill göra nått åt mitt hår! Det har blivit så långt och tungt att det inte duger någonting till. Det bara hänger där. Att platta det tjänar ingenting till för om man går ut är det vågigt igen. Det räcker med att spola varmtvatten i kökskranen för att fukten ska förstöra håret. Lockar får jag inte till längre eftersom det är så tungt. 
Jag vill bara klippa upp det så att jag kan ha det lockigt igen. Och jag vill färga det ljusare! Tonade håret svart för ett tag sen och jag ångrar det fortfarande. Jag behöver lite omväxling, lite vår-spirit! Det skulle göra mig lyckligare, eller rättare sagt ge mig nått roligare att tänka på. 
Jag skulle vilja ha Adrianas hårfärg och hennes bränna...


Fick mina betyg hemskickade idag. Första och sista gången jag kollade på dem kändes det ganska misslyckat så jag gömde dem. Jag måste ha ogillat dem som attan för jag gömde dem så väl att jag aldrig hittat dem igen. Det roliga är att när jag kolla på dem idag skriker mitt huvud "Yes, jag kan läsa internationell ekonomi!" . Det kan inte betyda annat än att jag var trött på att jobba och mogen för att börja plugga igen? 
Ska ta en dusch nu och sen ska jag träffar Sara. 

Halla 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra Jennifer äntligen har du bestämt dig GRATTIS

2009-03-12 @ 14:10:04
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: jo självklart, gå in på bloglovin och logga in med din hotmail och lösenor till bloggen :P

2009-03-12 @ 15:18:17
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: [s a o s . b l o g g . s e]

Hejsan! jag slår vad om att ditt hår är bättre än mitt :D jag håller på bleka till mitt och det resulterar i fläckigt och fult hår just nu + slitet!



lägga till varandra på bloglovin? kram

2009-03-12 @ 15:19:09
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta

åh vet hur jobbigt et är när fukt pajjar frillan man blir ju gaalen! fin blogg tjejen:) du är skitsöt.



kika gärna in min blogg, så kanske vi kan lägga till varandra på bloglovin?:)



2009-03-14 @ 18:11:47
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0