Våra fläskiga år

Har mer eller mindre följt "våra bästa år" sen jag var liten. Allt är mammas fel, det var hon som envisades med att kolla varje dag trots högljuda protester ifrån mig, för i början avskydde jag skiten. Hon fick mig att fastna och när man väl är insatt i dret-serien är det svårt att sluta. Det är alltid något nytt drama och jag är alltid lika nyfiken på hur det ska sluta. Manusförfattarna till den här serien kan inte ha alla indianer i kanoten eller så röker de på nått så förskräckligt. De har till och med haft med utomjordningar med i serien! De har alltid  massa skumma overkliga händelser och ofta är det Di Mera som ligger bakom allt. Till och med ifrån sin grav kan han utföra sina onda planer, fantastisk kille.
Det är ett under att de fortfande kan hitta partners i lilla Salem där blodskammen härjar. Alla är släkt med alla på nått vänster och alla har affärer hit och dit och ännu har inget barn fötts med för många lemmar. Otroligt.
Programmet suger men ändå gråter jag med dem av medlidande när de gråter över borttappade barn eller förlorade makar. Kan ju knappt kolla på Extrem Home Makeover utan att grina av lycka för deras skull. Jag är för go helt enkelt.

Kan inte tv 3 sluta sända det oändliga programmet så jag kan bli fri?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0