Alla älskar min tårta

Här kommer några heta tips för dig som hade tänkt att supa till det:
  • Ät ordentligt innan. Det räcker inte med att smyg äta grädde och nougatmousse, det måste vara mat. 
  • Stressdrick inte bara för att du tror att spriten kommer ta slut.
  • Håll dig undan kompisar som dricker snabbare än du själv. Kompisen kan lätt bli en dålig förebild.
  • Ta med ett extra par skor, extra viktigt då det är slask ute och du hade tänkt att gå ifrån stan.
  • Drick varje helg för att bli härdad så blir du inte lika förstörd dagen efter.
Jag misslyckades på samtliga punkter igår. Men fram till att kl blev 23 hade jag skit roligt. Tårtan blev uppskattad, mycket godare med jordgubbar än smultron. Vi dansade, skojade och skålade stup i kvart. Perfekt födelsedagparty. Jag har träningsvärk i skinkorna och är förstås bakfull. Har luggit i sängen halva dagen och blivit matad av Gonzo som mår lite bättre än mig. Nu är jag uppe på benen tack vare Sara & Emelie som kom på besök och om jag har tur nappar dem på mitt förslag om matorgie ikväll :) 


Tack för igår girls, i love you.
Jag vill tacka Nelly.se för att de gjort denna kvällen möjlig. 

Kommentarer
Postat av: j.

men hahahahaha åt kommentaren? i smell jealousy ;)

dock lite mer hahahahahahaha åt "jag vill tacka Nelly för att ni gjorde den här kvällen möjlig" :D

2009-03-30 @ 03:04:24
URL: http://johannaridde.blogg.se/
Postat av: frida

åh vad jag gillade din klänning!

2009-03-30 @ 23:36:58
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0