Yes-man

Det känns sorgligt att vakna idag, lägenheten är helt tom och jag har inget speciellt att göra, har egentligen inte ens skor att gå ut i eftersom jag glömt dem hemma hos Sara. Det har varit drag precis hela helgen och igår kväll var jag så kaputt, mina armar var så klena att de knappt orkade trycka på tangeterna. Den träningsvärken fick jag antagligen av att dansa med drinkar i händerna eller kuvertväskan som jag snällt bar åt min kömpis, klent jag vet. 

Vi åt på Maché i fredags, världens godaste foccacia har de där! Jag & Sara gick ut senare på fredagskvällen för att ta ett glas, vi pladdrade om livet och hade allmänt mysigt medan No-man satt hemma och spelade tv-spel. 
Hela lördagen gick åt att spela xbox. Köpte Kung-Fu panda som råkade vara så roligt att tv-spels nörden i mig var tvungen att varva det. Precis när jag hade tänkt att börja spela ett annat spel kom min vän Sara som avskyr när jag spelar. Hur kan man inte gillar tv-spel? Hon fick nocka mig, slita dosan ur mina händer och gömma den för att jag skulle sluta spela, i vanlig ordning. Så jag tog en dusch, käkade lite och sen fick vi för oss att gå ut. Vi hamnade på Nöjesfabriken och jag kan lätt intyga att spontana utgångar är bäst! 
Det slutade med en nice surprise och efterfest hos Tommy. Det kändes så komiskt när jag insåg att alla 8 av oss, plus två hundar, stog och dansade i Tommys rum. Vi är sällan hemma hos någon annan än oss så det var skit roligt med lite omväxlig. Och vilket riv det var på festen sen... uf! 
När jag vaknade morgonen därpå trodde jag väll aldrig att jag skulle överleva dagen. Men jag gick upp medan Sara & Roya fortfarande sov, käkade Burgerking och drog till jobbet. 
Så där har ni anledningen till varför jag var så trött igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0