Shake what Konsum gave ya

Det blev inte så mycket planer ordnade igår, istället gnällde jag över hur tråkigt allt var. Jag får en chans till (läs med Hugo rösten).
Idag ska jag ordna allt som behöver ordnas för att det ska hända nått. Därför är jag uppe i tid, innan Gonzo kommer hem ska jag vara klart med en massa saker hade jag tänkt.. Och eftersom saker inte fixar sig själva (tråkigt nog) så ska jag lägga ner lite kropp och själ idag. Jag håller i stunden på att trycka i mig en stadig frukost som ska hålla mig på topp fram till kl 14, därefter ska jag ta med mig min karl ut på stan så vi kan äta nått gott.

Allt godisätande börjar att ge resultat nu märker jag och Gonzo. Jag trodde det var nått fel på mig som inte gick upp igen men jag har löst gåtan nu och jag vet exakt hur jag ska göra. Jag ska äta tills jag nästan kräks tre kvällar i veckan, minst, på det ska jag inte träna och sova mycket. 
Nu ska jag ställa mig framför spegeln en stund och skaka min saftiga rumpa. Perfekt start på dagen. 




Hmm..? Kanske vågigt hår idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0