Saknar en liten krabba

Det blev  fika på stan med Karlstads två finaste tjejer idag. Det blev Focaccia, latte, kladdkaka och skit snack. Tråkigt bara att det aldrig kan sluta snöa, det förstör min lugg! Vem orkar ha luva på sig? Min är ljudisolerade också, hör inte ett smack av vad folk säger.
Vi tog bussen hem till mig (slöfockar), parkerade i soffan med ett kilo godis och softade till en film tillsammans med mina homeboys och Skoghalls fräsigate tjej.

Här är en bild som jag hittade här i Saras dator, spana i brännan. Säxy.




Nu ska vi äta räksallad och kalkon på macka. Mmm..

Kommentarer
Postat av: emelie

tacktack :)

jaa jag har gjort den designen jag har nu själv ;)

2009-03-13 @ 16:05:32
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0