Matmissbruk

De senaste två dagarna har jag mosat i mig ohälsosamma grejer. I förrgår kväll var vi hemma hos Mizafer och vi kände att det skulle sitta bra med lite godis. Vi började lite smått med ett halv kilo plockgodis, två 200g marabou, 6 pack chokladbollar, cola och en butterlängd bara för att vara så den säkra sidan, vill inte riskera att forfarande känna begär efter mer när allt tagit slut. 
Jag blev mätt långt innan det tog slut. Mådde illa långt in på natten om jag ska vara ärligt. 
Vaknade hemma hos Sara, åt feting frukost och sen bjöd jag in Sara i min salong (hennes soffa). Fixade naglarna och plockade ögonbryn. Sånt där som jag tycker är roligt. :) 
Sen blev det skräckfilm hemma hos oss med ännu mera godis. Naturgodis, chips & dip. Uf, det var så gott, lite tråkigt att jag måste hetsäta bara. 
För övrigt så var skräckfilmen bättre än på länge. De brukar inte skrämma mig längre eftersom jag sedan tidig ålder har uthärdat många många skräckfilmer. Tror min första film var Chucky, det var efter den filmen jag slutade leka med dockor också. Filmen vi såg igår hette i alla fall Unborn och det gav mig mardrömmar, se den. 

Idag ska jag träffa Sara & Gulli på stan, måste inhandla lite smink, gå till min gamla syo och sola.
Saker och ting kommer att hända snart och vi måste ha en plan, därför ska jag hämta mina betyg, ringa komvux och se till att det är en bra plan. 
För man måste ha planer, annars har man inget mål, har man inget mål så kommer man ingenstans och kommer man ingenstans, ja då sitter man här.. Tråkigt va?

Kommentarer
Postat av: sarah

Nicenice=) kom ikväll då vettja;) vad har du för planer nu då?

2009-03-05 @ 14:35:41
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: frida

snygg layout gumman! Ses på lördag

2009-03-05 @ 17:12:09
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0