Låna mig ditt barn

Dagen har varit såpass lugn och stillsam så jag undrar om jag kommer kunna somna inatt. Har så mycket energi och inget att göra av den på. Hade varit roligt att följa med mina fiskar till badhuset men jag hade redan lovat bort mig till Gonzos syster. 
Jag skulle nämligen klippa hennes barn som blivit ganska långhåriga. Amandas lugg var det inga problem med men Lucas var en utmaning.. Lucas är Gonzos syster son, han är 1 år och ganska sprattlig. För att kunna klippa den lilla krabaten var hans pappa tvungen att hålla fast honom och Lucas blev såklart fly förbannad och skrek tills han blev illröd. Jag vet inte om han någonsin kommer förlåta mig för det. Frisyren blev någonlunda jämn trost han försök att slå sig lös och han blev otroligt nog sötare än han redan var. 
Det farliga med att besöka dem är man får lust att skaffa egna rackare. Amanda är världens sötaste och duktigaste tjej och Lucas är helt omöjlig att motstå med sin lilla michelin mage. Men innan du skriver och hotar mig pappa så ska jag tillägga att jag inte ska skaffa några än, bättre att låna någon annans för en timme eller två för att stilla mina moderskänslor.
Jag & Amanda har även ordnat bildbevis på att Gonzo sminkar sig, hihi.

Kl 21.55 måste alla som vill få sig ett gött skratt kolla på kanal 5 för då är det är "Ballar av stål"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0