Thänk u

Har varit och snackat lite med Karin idag. Fått lite eld i röven så att säga. Det var ganska så skönt att höra någon annans åsikt om allt, vuxna har så enkla och självklara svar på allt. Hon gav mig lite nya krafter och nu känns det som att jag har hela världen för mina fötter och den bara väntar på att jag ska uppleva den. 

Jag förstår inte vad som hände idag. Vi planerade ju att träffas här hos mig allihop, i guess att vi blev lika besvikna när vi vaknade och insåg att det inte var lika soligt som igår. 
För att röra om lite i grytan har jag ringt till både mamma och pappa för att kollektera lite pengar så att jag köpa hårfärg idag. Lite risky att göra det själv men jag är lite dumdristig så det är inga problem, det hinner jag ångra sen. Har ingen lust att slösa på mer än 1 000 spänn i en frisörsalong när det kaaaanske blir bra hemma. 
Ska ta min mp3 och dansa iväg till stan för att möta Sara nu.

Jag vill avsluta med att tacka mina sponsorer för att ni gjorde mig dag! Love you. 
Bye Bye.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0