Pervers president

Har ni läst om Afganistans nya lag..? Den innebär bla att kvinnor inte ska få söka jobb, utbildning eller besöka en läkare utan sin mans tillstånd. De ska inte heller få neka sin man sex. Våldtäckt inom äktenskap är alltså lagligt i Afganistan. Allt är tack vare deras vidriga president som vill vinna röster inför valet, och alla andra äckel i regeringen som la fram förslaget och de som inte gjorde nått åt det. Jävla skitstövlar. Dem kan ju inte vara riktiga i skallen.
Jag har inte varit så förtjust i Afganistan sen jag läste Khaled Hosseinis böcker och nu hatar jag landet på riktigt, verkar inte som att de har utvecklats alls. 

Och Linda valde Hugo, hehe. Personligen så tror jag att han bara är omogen och jävligt kåt. Lill killen har ju inte ens tillräckligt med muskler för att hålla upp sitt eget huvud. Ska bli kul att se hur det går för dem.

Halla

Kommentarer
Postat av: FRIDA DEN FANTASTISKA

usch va hemskt! :S

sånna borde de skära av kuken på:)

2009-04-01 @ 09:50:04
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0