Ny dag, nya krafter

Försökte få tag på en frisör som hade lite tid över för att klippa upp mitt ostyliga hår men såklart hittar man ingen precis efter löning. Det får bli rakt hår ikväll då, lockar blir inte lika snyggt när håret inte är uppklippt. Om inte annat så fick jag mig en ordentlig promenad, öroninflammation och lite tid för att prata med Fröken Kjällgren. Sprang på henne och fick äntligen en chans att berätta om jobbet. Det borde finns fler godingar som henne säger jag bara :)
Jag var inte den enda som vaknade med halsont och hosta idag, även födelsedagbarnet kände sig lite sjuk. Hade det varit någon annan så hade vi nog ställt in alltihop men vi har festat oss igenom värre så det här så nog gå bra. Synd bara att jag kommer bli tvungen att stressa idag, ska nämligen gratta lille svärfar och baka tårta till Sara. 
Har gjort iordning nougatmoussen nu så medan den står i kylen ska jag ta en dusch och göra mig iordning. 

 Halla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0