Nu är det klippt.

Jisses, min chef ringde nyss. Jag ska dit kl 15.30 och jag skakar som ett asplöv. 
Hoppas verkligen att hon bara vill påpeka att jag skrivit på anställningsavtalet på fel ställe eller nått liknande. Fast det skulle ju vara så typsikt om det vore nått värre, vaknade på bra humör idag och då måste någonting gå fel. 
Nej, jag är säkert bara paranoid.

Så vad ska man göra idag..? Jag ska nog hem till far min och tigga lite vofflor. Förutom det så ska jag ingenstans. Har glömt mina stövlar hemma hos Sara och nu har jag bara mina slita sneakers som liknar u-båtar och dem tänker jag verkligen inte visa mig ute i. Tur att pappa bor i närheten av mig & mitt jobb..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0