Hejsan mina vänner

Äntligen är vi hemma igen. Vi fick oss en rejäl promenad i jakten efter ett lämpligt solarium. Det kanske vi borde göra oftare (en pik, you know who you are). Det blev inte mycket till färg eftersom vi inte hade mycket tid men det blev en touch av bränna. Jag skrämmer inte livet ur folk med min döende-look iaf.
Nu sitter jag här och agerar jury medan Sara provar kläder inför ikväll. Då ska jag och mina flickor busa till det lite :)

Förövrigt, håller ni inte med om att byggnadsarbetare är idioter? Åtminstone de där som jobbar på ställningar utomhus. Är det en slump att perversa äckel väljer samma jobb? Nästa gång ska jag springa fram och sparka ner den satans ställningen.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0