Fever

Va jobbigt det är att ha feber. Jag har verkligen glömt bort hur jobbigt det verkligen är! Hade inte ens panodil hemma igår så jag fick stå ut ändå tills Gonzo hade kommit hem, laddat lite, gå ut på stan och tagit sig hem. Vilken befrielse det blev när han äntligen kom hem med Kan Jang, hostmedicin, panodil och baguette. Man ska alltså alltid ha en panodil undangömd någonstans för sånna här tillfällen, det gör så stor skillnad. 
Det tråkiga var att jag vaknade med feber idag igen... Jag som hade bytt sängkläder och var överlycklig för att det var över. 
Fick tillbaka min matlust nyss så därför ska jag steka lite pannkakor, det var så länge sen tycker jag. 

Grattis till min Sersora som fyller år på riktigt idag! Synd att vi är så sjuka annars hade jag kommit över med hundra Shäny-pussar. Nu får vi finally gå på systemet tillsammans!


Sötare finns inte.


Kommentarer
Postat av: sersora

I LOOOVE YOU

2009-03-31 @ 18:47:27
URL: http://sarahayat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0