whiskeymiskey

Var på whiskeyprovning igår. Jag kommer inte ihåg så mycket av vilka som smakade vad, det var svårt att dricka svinäcklig whiskey och samtidigt försöka lyssna och komma ihåg. Man blir ju inte bättre minne av whiskey heller. Jag har aldrig tyckt om whiskey men det är sant som de säger, man måste lära sig tycka om det. På slutet så tyckte jag nästan om det och idag känner jag ett svagt sug efter ett till glas. Jag tror att det funkar ungefär som med sushi, man måste käka det några gånger så man väljer sig vid det skruvade smaken och sen älskar man det eller hatar det. Jag tror att jag gillar whiskey. Måste bara sluta gör den där "citron-minen" när jag dricker, det ser inte så coolt ut.

Nu ska jag gå på stan med Fer. Ska ta ett kontoutdrag för första gången sen jag fick mina pengar, hoppas att det finns nått kvar för jag är i stort behov av ett friörbesök. Håret är långt och viltvuxen nu, helt hopplöst.
HUR ska man ha råd att ha en ljusbrunt hår när det växer 5cm på två månader?! Vilka problem jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0