det finns bara en shänylicioous

Snart ska jag ut och samla vuxenpoäng. Jag ska bara dricka upp mitt kalla kaffe och kolla klart på "våra bästa år", egentligen så vill jag inte ens kolla på det dåliga programmet men det är en tröst för mig som är arbetslös och uttråkad. Om jag inte visste att det började 10.30 så skulle jag nog aldrig gå upp. Så jag måste. Sen ska jag duscha, med mitt nya shampoo hihi (ännu ett litet nöje i livet för den som har tråkigt) och fixa mig och dra till trafikskolan för att ta ut mina pengar. För att sen gå till en annan, förhoppningsvis bättre trafikskola för att köpa nya lektioner.

Tyvärr så har jag umgåts tillräckligt mycket med Gonz och Bobby för att ha bli smittad av deras teknik-sjukdom. Jag vet inte om det beror på att jag varit för mycket med nördar eller om det är för att jag är en liten nörd ifrån början. Lite har jag Bobby att tacka för, iphone ägaren som ordnar spel som de vet att jag kommer dö för och sedan bara låter mig spela 10 minuter. Inte cool.
Synd bara att jag inte har tillräckligt stora händer för att kunna hålla den och ta kort samtidigt.
Synd att det inte finns i rosa också.



/ The one and only Shänylicioous (rättstavat och allt)

Kommentarer
Postat av: kul

haha att du orkar

2009-06-08 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0