Boja

Idag har vi haft besök ifrån kriminalvården, det var mycket trevligare besök än vad jag hade väntat mig. Det var två jätte trevliga kvinnor som pratade lite om fotboja och regler. Nu efteråt känner jag att detta kommer gå galant. Han är ju aldrig ute ändå så den stora skillnaden kommer bli att han inte får gå någonstans. Fast jag kunde inte varit med nöjd med hur allt blev, vi trodde att han skulle sitta inne i 6 månader först och jag var jätte orolig över hur jag skulle klara av att ha kvar lägenheten själv. Men så slutade det med att han får fotboja i fyra månader, det kunde inte bli så mycket bättre. Den mest jobbiga förändringen för min del är att jag kommer bli tvungen att gå och handla själv på vardagarna och antagligen kommer bli tvingad att springa ärenden, men det kan jag nog leva med.
Den första månaden kommer han ha 2 timmar för att gå ut på lördag och söndag, andra månaden 3 timmar och tredje månaden 6 timmar. Så nog fan är det generöst med utetid ändå.

Nu ska jag ta med mig lille Gonzo och mina iphone ut i solen. Vi ska gå hem till Tommy (nya mitt i city a la tommyboy) och sen ska vi följa med honom och handla tror jag.

Halla / Shänylicious (the one, but probably not the only one :P)


Kommentarer
Postat av: frida

Låter ju väldigt mkt bättre än vad det var tänkt först. När kommer det börja gälla?

2009-06-09 @ 10:17:32
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: mustafa

Det tror jag inte heller men istället för att lägga ner tid på att rätta mig så kan du ju ta och oroa dig för svininfluensa istället:).



tjing.

2009-06-09 @ 13:01:36
URL: http://bootylicios.blogg.se/
Postat av: blåbär

Vadå ledsen? Jag stör mig på folk som läser och stör sig, läs inte om det är så jobbigt att det inte är skrivet perfekt.

2009-06-09 @ 21:03:48
URL: http://bootylicios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0