Efterlysning!

Hoppsan. Här var det tort.
Det blir lätt så när man har roligt. För ovanlighetens skull har det bara hänt bra saker denna veckan. Jag har ju fått mina skattepengar så jag har shoppat tills jag fått ryggvärk och ätit ute nästan varje dag. Även druckit mer än vanligt, mitt i veckan och helt i onödan. Det behövs knappast mycket för att få mig på lyran heller, två vin glas sen är jag tillräckligt munter. Vet inte varför jag är en sån mes men jag blir aldrig riktigt full. Tror att jag har lärt mig att det inte är nödvändigt att vara så full.. Inte för att det gör mig någonting, bara en liten notis.
Jag har också tagit mig tid för mina tjejkompisar, då menar jag inte den tjej kompisen som jag sitter ihop med för hon är efterlyst, utan jag menar de tjej kompisarna som har hängt med i flera år. Vääääldigt väääldigt mysigt att dricka drinkar med er iaf. Alla jobbar, har pojkvänner eller går i skolan och då blir det lätt att man glömmer bort att ta sig tid.
Jag har även pratat ut med en gammal vän och det var behövligt. Mår bättre nu när ja vet att vi grävt ner stridsyxan och fått allting sagt. Jag hatar att behöva störa mig på en sådan sak.. MEN någonting jag hatar ännu mer är att leta efter bortsprungna vänner.

Vart FAN är Johanna Ridde?! Jag ringer polisen snart...
Om du läser detta din fucking frysbox så beordrar jag dig att ringa mig! bara ge mig ett livstecken.
Jag har funderat på vad hon kan ha för sig och kommit fram till några alternativ.
1. Dragit med en nyfunnen kille
2. Är på en totalt flippad fest som varat i tre dagar
3. Blivit mördad
4. Hennes högteknologiska mobil har helt enkelt gått sönder
Eller så har hon lyckats kombinera alltihop, man vet ju aldrig med henne. Kom hem nu bara Johanna.

Kommentarer
Postat av: frysboxen

hahahaha. aj löv jo gal.

2009-06-24 @ 09:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0