Fredag

Gårdagen var jätte trevlig, vi hjälpte till i köket, åt utsök mat, minglade med Sarahs släktingar och smuttade på champagne.
Jag gick aldrig på Sarahs student mottagning och varför kommer jag inte ihåg.. Jag skulle vilja veta vad jag gjorde som var viktigare eller om jag inte hade möjlighet att komma, men oavsett hur mycket jag funderar så kommer jag inte ihåg. Jag är en förvirrad person minst sagt och det är verkligen störande. Nicke och Hawraz påminde mig om saker som hände för 4 år sen men jag har inget minne av det! Det känns som att jag gått minst om många roliga minnen.
Vad gör man för att få bättre minne? Käka o-mega 3 kanske? Hur får man sitt minne tillbaka??

Det blev en hel del gullande med Sarahs kattungar när vi var där. Inte så konstigt för de är pyttesmå och deras pälsar är mjuka som silke. Det är en anträngning att inte plocka upp dem och mosa dem när de tultar runt på golvet på ostädiga ben. Om det inte vore för min allergiska sambo så skulle jag tagit med en hem, dirr.



  


Kommentarer
Postat av: sarah

Hade jätterolig och mysig afton! Tycker gonz kan sluta va allergisk. Så kan du få ett litet knyte=)

2009-06-14 @ 14:10:26
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0