måndag, igen.

Jag till skillnad ifrån normala människor har jag mer att göra på helgerna än vardagarna. Idag har jag suttit i hålet i soffan hela morgonen (va inte orolig pappa jag ska resa på mig snart) men jag tror det beror på att de flesta jobbar. Denna helg så har jag hängt med grabbarna, tvättat en hel del, jobbat, varit på personalmöte, sytt gardiner och lyssnat på för mycket skandalöst skvaller.
Och jag har gjort det igen, nu har jag bakat världens godaste chokladpaj. Den ska bara finjusteras till nästan gång då kommer den bli världsbäst.



Nu ska jag ut på stan för att leta skor. puss.



 


Kommentarer
Postat av: sarah

:O oh my god, den där pajen SKA du göra till mig nån dag i veckan!

2009-06-16 @ 00:43:25
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0