iphone is the shit

Ja jag gick och köpte en sån där iphone och det känns inte som att jag ångrar mig. hähä. Jag är kär i den lille hårda krabaten. Nu kan jag lyssna på vad jag vill när jag vill, skriva mail, ta skit bra bilder, blogga, kolla facebook, spela miljontals spel och bara går runt och vara jävligt fly med min iphone. Jag älskar den verkligen. Det finns bara två ytliga minus med den och det är att den är svart och att menyn är väldigt svart och tråkig. Men det är väll bara en tidsfråga innan genierna på apple fixar det också.

Så vad har jag gjort sedan jag fick min iphone (sen jag slutade sitta framför datorn).
Ptja.. Inget speciellt, haft det rå gött mest. Ätit godis, haft roliga disskutioner och kollar på en relativt bra skräck film med Sarah & Hawraz. De är för övrigt perfekta att ha par-aktiviteter med. 
I morse gled vi lite inne på Ikea, bytte en säng som var för stor för att sen montera ihop den i Tommys nya lägenhet. Jag är proffs på att motera ihop malm sängarna efter att ha gjort det själv några gånger nu.








busfrön.

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Gick du och köpte en leksak för pengarna som du fick för att ta körkort

2009-06-07 @ 04:08:24
Postat av: Jen

Svar till lille pappa: nej, det förstår du väll att jag inte gjort.

Jag har väll aldrig gjort nått så busigt. Dags för dig att börja lita på din dotter.

2009-06-07 @ 13:36:42
Postat av: frida

jag är imponerad;)

Fick du mitt sms?

puss

2009-06-07 @ 22:12:48
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0