Hej kära dagboken!

Igår åkte jag ut till skoghall för att arbeta på min fitness med fröken Ridde, det gick helt utmärkt. Asfalten var slät, vädret helt okej, musklerna fick sig en omgång och jag somnade gott på kvällen. Sen var det dags att ta adjö av Paco. Vår lilla gullegris skulle lämna oss för att hälsa på en ny ägare och även om det bara är fram till helgen så var jag uppriktigt ledsen. Inte för att jag skulle sakna hans dåliga andedräkt eller hans hår som är precis överallt utan för att jag känner ett ansvar för honom. Han förstår antagligen inte saker som att mamma inte har tid eller att han stör alla grannar, han tänker bara: ledseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Faktum är att det gått väldigt bra hittills och han verkar inte sakna mamma så värst. Tur det, nu kan hundmorsan i mig äntligen ta det lugnt.

Annars så går jag och väntar på ett fodral till min kompis iPhone.
Ni vet hur det är med repor på nya mobiler! Första repan gör en gråtfärdig andra repan gör att du vill slänga bort telefonen och efter tredje repan skiter du i vilket men du är inte längre kär i skroten. Nu slipper jag bry mig om sådana bagatell, kör hårt, köp ett nytt fodral & älska den för alltid!


Kommentarer
Postat av: sarah

Du och din nya homie, din iphone. ;P

2009-06-10 @ 21:10:18
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0