Nörd-inlägg

Mitt Karlstad-liv är drygt för tillfället. Lägenheten har fortfarande inte lärt sig att städa efter sig själv (!) och jag har varken ork eller lust att städa längre. Längtar hem till mamma där det aldrig är mörkt, dammigt eller ensamt. Under hela mitt liv har  jag antagit att jag är en ensamvarg men jag tror jag måste ändra mig, jag är så sällskaplig man bara kan bli. 
Som om inte det var nog anledning att deppa så regnar det ute, vilket gör att jag sitter inne och har tråkigt. 

Fast man ska inte klaga för jag är inte helt lottlös i livet. Min söta Gonzo har bjudit mig på bio ikväll trots att han kanske önskade att vi la 200 spänn på något annat. JAG däremot fullstädigt älskar J K Rowling, jag tycker att hon är grym som hittade på Harry Potter. Ni som inte läst böckerna kommer nog aldrig förstå mig men jag har varit förtjust i Harry Potter sen liten och om jag fick välja så skulle hon skriva fler.. :)

Igår var vi på Eugenias & Christoffers bröllop. Jag älskar bröllop också. 


mera sol nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0