Sholululuu

Jag har inte bloggat på ett tag och det är för att hur jag än tänker så kommer jag bara på EN anledning till att ha en blogg. Och om du inte vet vad jag menar så har du ingen självinsikt och behöver antagligen kliva ner på jorden igen.

Men tja, vad ska man göra. Är inte så mycket mer än människa så jag bloggar igen.

Jag har varit i Göteborg eller Jöttebååri som min mamma säger och hälsat på henne. Har sysselsatt mig med att äta, bada, passa broshan och varit allmänt slö. Jag har gått upp lite mer än vad jag hade planerat, blir lika förvånad varje gång magen tittar fram fast tacksam är jag. Har inte fått såhär mycket hemlagad mat på år och jag sprudlar av energi.
 Göteborg har även fått mig att inse hur bonnigt Karlstad faktiskt är. Jag gillar Karlstad och är stolt värmlänning, det är inte alla som kan "åka hem till skogarna" men varför BO i skogen när man kan bo någon annanstans? Folket är så mycket härligare här, mycket mer open-minded och inte rädda för social kontakt. Tvärtom! Man får kompisar vart man än vänder, trots att jag inte tar tillvara på alla så ger det ändå en bild av hur fantastiskt roligt man skulle kunna ha om alla inte var skräcklagna för att lära känna folk som inte liknar dig själv.

Nej jag vet inte riktigt vad jag vill säga förutom att världen är stor och den väntar på mig. 

 
Brun, lycklig och fet med nya ambitioner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! så jävla gött inlägg! har väntat på en uppdatering och den slog mig baklänges här i soffan. YOU GO, GIRL!!

2009-07-14 @ 17:09:28
URL: http://miklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0