Update

  • Mina borsor och systrar ar hos oss nu, tiden flyger forbi tack vare dem
  • Har haft en valdigt lyckad fodelsedagsfest. Drev en beauty parlor pa dagen och en bar pa kvallen.
  • Akte natttag i 12 h och det var hem otrevlig upplevelse.
  • Varit i en delstat dar men inte ater kott, det ar ocksa forbjudet att dricka och roka.
  • Deltagit pa brollop i sari, mycket uppskattat.
  • Firat nyar och haft trakigt

Berattar mer nar jag fatt tillbaka mitt tradlosa internet det har ar alltfor drygt. Dessutom forstar inte min far vad jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nej jag kan inte läsa norska

2009-01-02 @ 16:50:40
Postat av: j.

sheeni kom hem : (

jag blir rädd när du inte skriver lika ofta & när du väl skriver så gör du det med konstiga bokstäver : /

2009-01-06 @ 08:21:25
Postat av: frida

ja nu har det varit dåligt med uppdate, vi är nyfikna du vet;)

2009-01-07 @ 11:51:22
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0