Jag lever

Ni kan vara lugna, jag lever fortfarande. Men jag miste nastan livet igar. Blev sa himla sjuk av annans juice, kunde knappt sta upp. Idag mar jag battre och forutom igar sa har jag matt som en liten prinsessa.
Mina mamis slass om vem som ska laga min mat, jag behover inte lyfta ett finger och livet har ar helt enkelt underbart.
Pa sondag ska jag till nagon beach resort och gora en massa bus tillsammans med mina kusiner och deras kompisar.

Nu maste jag dra igen. Sitter i en svettig lagenhet och jag klarar inte mer, ska overtala Shaul att dra nu.

Kommentarer
Postat av: PAPPA

"" Idag mår jag bättre och förutom igår sa har jag mått som en liten prinsessa.Mina mamis slåss om vem som ska laga min mat, jag behöver inte lyfta ett finger och livet har är helt enkelt underbart.""



Lägg dej inte till med några fula ovanor för snart är du hemma och då väntar jobb och matlagning och städning och vinterkläder.Snäll va????PUSS

2009-01-09 @ 17:38:47
Postat av: frida

låter ju som du har det riktigt skönt där borta;)

2009-01-12 @ 14:09:28
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0