Zzz...

Jag har nu jobbat i 9 timmar och varit vaken i 23 timmar. Blev väckt 7 på morgonen av ett gäng Telia-gubbar som skulle installera en någon sladd i vår lägenhet. De borrade, spikade och jag vet inte vad, så sova gick såklart inte.
När jag först kom hit log jag och var glad, hade tålamod och sånna grejer men nu märker jag hur all min ork börjar ta slut och jag vill inte ens yttra ett ord mer än nödvändigt. Mina ögonlock svider och tynger, min rygg skriker efter en säng, min mage tigger mat och jag ser spöken i varje hörn.
Ärligt talat, OM det skulle finnas spöken så vart skulle de finnas om inte här? Tusentals måste ha gått bort i denna byggnad! Ju mer jag tänker på det desto fler spöken ser ja. Tänk mindre Jennifer.

Anyway, am i dead or alive? Awake or asleep? Jag vet inte säkert längre.

Nu ska jag gå två trappor upp för typ 450:de gången för att tala om att klockan bara är 05.22, fortfarande inte morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0