always on time

Vilken mysig dag det var igår! Gick på stan med the prom queen herself. Skulle varit ännu mysigare om lönen var så fet som jag önskade att den var. Denna månad, likt den förra kommer gå i fattigdomens tecken. Då är det bra att kompisar är gratis :)
Sov hos min kära Sara inatt. Om det ska vara någon så ska det ju vara Sara, älskar hennes söta flickrum och hennes family :) Det blev en kväll in silence, but we dont need words girls. Det räcker med en kurd på varje sida i sängen så är jag satisfied. Den enda som fattas är vår blondie Hannah som är övercool och bor i Florida. Hon kompletterar vårt mörkhåriga gäng.
Det är dags att komma hem nu Hanäna! Åtminstone över sommaren?

Jag gick upp i tid fast vi målade naglar sent in på natten och jag kom mirakulöst nog vid trafikskolan 10 minuter innan det var sagt. Riktigt bra gjort av mig tycker jag. Brukar oftast komma i sista sekund, skyller på att fint folk kommer sent, men egentligen så är det jag som har problem med att hålla tider. Fick köra på motorvägen, gasa på i 110 km/h medan jag sjöng "im like a bird, i wanna fly away" för Sören. Mycket credit till Sören förresten,  härlig lärare. Inget tjafs, kör bara för fan.
Det här får bli början på resten av mitt liv som punktlig. Om allt går enligt min plan så ska jag vara 10 minuter tidig till jobbet kl 16, bäst att jag rör på fläsket nu.



Halla

Kommentarer
Postat av: frida

hahah kul att du sjöng för han;)

vilken skola går du på gumman?

fin bild! :D

2009-02-26 @ 19:35:13
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: sarah

nicenice, fick du nåt fint köpt? =)

2009-02-27 @ 15:19:03
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: merboora

hej snygging

2009-02-27 @ 16:08:17
Postat av: Marrii

Fin blogg du är kolla gärna i min

kram/ marri !(:

2009-02-27 @ 21:30:49
URL: http://marrrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0