Window shopper

Kom precis hem ifrån en liten roadtrip med Sersori. Michet trevlig liten trip. Vi window shoppade, åt cheeseburgare och snackade skit. Budget varianten alltså. Att gå omkring i affärer utan att egentligen ha pengar att spendera är så tragiskt. Man önskar sig allt som ens är en gnutta fint och man nästan gråter där man går och trånar. Fast jag vet mycket väl att window shopping bara gör mig nerstämd så lät jag mig dras med av Sara. Nu går hjärnan i högvarv för jag kan inte sluta tänka på vad jag ska köpa när jag får pengar.
Så här sitter jag nu ensam, ledsen och fattig. 
På vägen dit ringde de ifrån jobbet och frågar om man vill jobba natt. Jag blev så glad att jag svarade Mjau. :P
Har aldrig jobbat natt förut men med lite kaffe ska det nog gå bra. Hoppas bara att jag kommer komma i tid till trafikskolan i morgon. Det kommer hur som helst bli fina pengar som jag kan slänga i sjön sen. 



För att jag är så söt 


Kommentarer
Postat av: Anonym

farliiii mjaaaauu

2009-02-18 @ 19:30:15
Postat av: sarah

Söt som en bakelse hihi



Men du vet det där med fönstershopping är ju bra, då vet man direkt vad man ska ha när lönen kommer.

Minuset är om man gör som jag, köper allt jag tittade ut och så är lönen slut på en dag. Och fattig resten av månaden:/



Vi hittar på nåt bus nån dag!

2009-02-18 @ 19:53:20
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är så söt så :) Jag brukar gå på stan och låtstas att jag är rikast i hela världen och låtsasshoppa allt jag gillar. Kul under tiden men man blir väldigt depp när man är påväg hem och kommer underfull med den hemska sanningen. :(

2009-02-19 @ 19:56:41
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0