Litte mera Go!

Igår var jag på Ams och anmälde mig igen, inte för att de hjälper mig på något sätt för de är skit dryga och odugliga till det mesta. Allt de vill är att man ska gå på möten tillsammans med 10 andra losers för att lyssna på någon som är ännu mera loser. Men jag måste söka hjälp av dem eftersom det inte verkar finnas några jobb. Det var trots allt skönt att göra något vuxet för en gångs skull. Sen jag kom hem ifrån Indien har jag inte haft lust med någonting. Jag har leget här i sängen och väntat på att få tyna bort, fast så kom min räddning.. Solen lyste in en morgon och jag for upp som en skott, fixade mig knappt och gick hem till pappa för att dra med honom på en promenix som jag fick ångra dittert när jag märkte HUR fucking kallt det fortfarande är. Jag var tvungen att se efter om jag verkligen hade tår kvar när vi kom hem. Sen dess har det varit lite mera drag i mig.
Efter att Frida åkte iväg till sin loverboy igår så drog jag & Sarah på ett intensivpass på friskis & svettis. Jag som knappt rört mig ur fläcken den senaste tiden och har rökt mer än någonsin i Indien kommer väll aldrig klara det här tänkte jag. Jag överlevde med nöd och näppe och jag ska dit nästan vecka igen, måste ju härda. Idag är jag stel och har ont överallt, värst är nog vaderna. 
Nu ska jag träna röven för där jag har ingen träningsvärk, lärde mig en killer-övning igår som lär göra susen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0