Cream

  • Alla hjäransdag var mysig. Inget speciellt, fick lite mer choklad än vanligt kanske. Hemma hos oss är vi så kramglada och kärleksfulla att det skulle kunna vara Alla hjärtansdag varje dag.
  • Alla som inte redan har sett den måste se Will Smiths film "seven pounds". Glöm bara inte bort att jag redan har paxat honom, han är min. Brukar inte kära ner mig i den sortens mesproppar men den här gången gick det inte att motstå. Näsdukar är också ett måste om du inte är gjord av sten.
  • Jag har städat nu. Fick mig att må bra för en stund... Nu kliar det i mig igen, ser ut som om någon åsna (läs; Shäny) har krossat ett degistive på min matta.
  • Håller tummarna för att de ska godkänna lånet så vi kan dra igång den här festen för fa-aan! Orkar inte dreglar framför nelly.se längre det är dags för lite vårdslöst slöseri av pengar och ett nytt sovrum.

Its all about the CREAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0