nej det rör mig inte i ryggen..

Har verkligen försökt att göra mitt yttersta för att inte sura och det funkar nästan. Lägenheten är fortfarande lika vidrig som förut, har gjort några tappra försök men det är inte till någon nytt. Det lika skitigt direkt iaf, ingen i detta hushåll verkar bry sig om att göra rent efter sig. Mottot verkar vara: Så fort du är klar, släpp skiten! Spelar ingen roll om det är en blöt handduk eller pappersskräp, bara släpp det och låt det ligga där till det förmultnar. Fast om jag ska vara ärlig så orkar jag inte bry mig. Det känns lite som en lättnad för mig som varit besatt i att städa, helt otroligt att jag klarar av att strunta i det.
Jag kan inte påstå att jag mår bra av det... Kan aldrig bestämma vilket rum jag vill hänga i, vardagsrummet känns inte tilltalande längre för där luktar det hundfjärt och va fan ska man göra i ett smutsigt kök om inte städa. Nej, usch nu skäms jag. Anyway, det är skönt att inte bry sig om denna skräpiga lägenheten som inte ens känns som hemma.

Sen jag kom hem ifrån India har jag umgåts mycket mer med mina vänner. Tråkigt nog hade jag gått miste om mycket roligt för att jag haft andra saker att tänka på, som att städa lägenheten. Varför sitta hemma och ruttna när man kan dricka te med vännior tex? Det är ju bara 10 gånger roligare än att vara ensam.

Min lillebror fyller 10 år idag. Han kunde ha fyllt 5 tycker jag. Kan det verkligen vara 10 år sedan jag träffade honom för första gången? Tiden bara rinner iväg och vad har jag åstakommit hittills? Nothing.
Nu ska jag ringa trafikskolan för se till att det händer lite grejer i mitt liv.



Kommentarer
Postat av: nonnolito

hahahaaaaaa hundfjärt! sicket skojigt ord : D

kom hem till mig vetja princess! här i skoghall luktar det också bajs p.g.a. skoghallsbruket, men eftersomjag alltid har ett fönster öppet så antar jag att den bajslukten är bättre än den som kommer från en viss hunds anal.

2009-02-11 @ 15:05:43
URL: http://johannaridde.blogg.se/
Postat av: sarah

Söt han e då!

Men shenni vi måste komma igång med våra underbara "tema-kvällar" snart igen som i höstas, var ju skitskoj då:P

2009-02-12 @ 00:52:36
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rahul, coola killen! Underbar pöjk det :) Eller va. Jag känner honom inte längre och han kommer nog inte ihåg mig. Men fråga honom någon gång om han kommer ihåg Johanna som hade ett halsband på tänderna! :D:D

2009-02-12 @ 14:11:44
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0