Grattis Talo!

Idag fyller han 23 år, men i mina ögon är han fortfarande en liten bebis :) 
Han valde ut en smarrig tårta som jag nu har bakat, vila era ögon på den här Nougat-tårtan och känn hur salivproduktion ökar. Hoppas bara det smakar lika gott som den ser ut att göra. 


Mamma, Lillebror och Manuel är här på besök över natten. Min mamma tycker att det är synd om mig som är "såå smal" så igår kväll lagade hon massor av mat och gjorde i ordning matlådor. Nu har vi hela frysen full i läckra maträtter. 
Så idag har jag ätit indisk kyckling till lunch :D 
Snart ska vi på kalas hos Talos syster, ska bli roligt att träffa hans familj och lägga på mig något kilo.


Kommentarer
Postat av: sarah

Oh my vilken fin tårta! Hoppas du sparade lite till mig;) hälsa grattis!

2009-02-21 @ 20:54:04
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: frida

Åååh va god den där tårtan såg ut att vara!

;)

2009-02-22 @ 11:40:59
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken killercake, Jennifer. Ser smaskig ut! :)

2009-02-22 @ 17:47:53
Postat av: Jennifer

Den var smaskig också :) Vem är du?

2009-02-22 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0