Snooza inte

Visst är det skönt att snooza? Jag älsker´t. Jag brukar ställa klockan 30 minuter för tidigt än nödvändigt bara för att få snooza tre gånger. Men precis som med allt annat som är skönt, gott, roligt, fräsigt så är det inte bra. Jag googlade skiten och tydligen ska det vara bättre att sova ordentligt och snooza en gång högst. Bara för att REM-sömn är bättre än den halvsömn man får när man snoozar och det har med acetylkolin-neuroner att göra och det tänker jag inte gå in på. Alla kan väll googla liksom.
På tal om att googla, mmm, är inte det någon som är jävligt praktiskt eller? Det är nått för oss datanördar/potatissäckar de.. Man kan sitta tillbaka lutad i soffan och ta reda på vad man vill. Hela internetgrejen är ju helt fantastisk. 
Vad händer annars då, förutom att jag googlar på allt mellan himmel och jord?
Det blev inget av Kils resan så vi drar en buget grillning i en annan håla istället. Det blir Skoghall med värmlands goaste töser. 


Egon



Kommentarer
Postat av: j.

men jennifer eriksson, googlar man priser på flintastek så har man gått för långt. då har man problem på riktigt haha.

pricerunner - flintastek.

2009-04-17 @ 17:05:40
URL: http://johannaridde.blogg.se/
Postat av: Anonym

pricerunner var ditt förslag tjockskalle, de har ingen mat där :p Jag letade mer efter nån reklam eller någon som hade klagat över hur dyrt/billigt det var i sin blogg. Dessutom så hittade jag vad jag sökte, det trodde du inte va ;)

2009-04-17 @ 17:18:25
Postat av: sori

säääääxyshäääääny my looove

2009-04-18 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0